عشق من: MARYAM
تو بر میگردی....

کارت پستال درخواستی طراحان

 

 

 

رو به این جاده به بن بست برویه نفر میونمون هست ! برو

 

 

این صدا رو خاطرت از یاد بردبس که من خوندم و آواز نشد

 

 

 

همه ی سعیمو کردم مگه نه من به هر دری زدم باز نشد

 

 

 

دست تو رو شد ولی من باختم بس که بازی تو بی قاعده بود

 

 

 

همه راز دلمو فهمیدم  بس که این کار تو بی فایده بود .

 

 

 

رو به این جاده به بن بست برو یه نفر میونمون هست ! برو

 

 

 

شک ندارم که تو برمیگردی فرصت خوب من ! از دست برو

 

 

 

تو هنوزم با تنم غریبه ای  من به عطر تنت عادت دارم

 

 

 

تو کنار من دروغی ولی  من کنار تو حقیقت دارم

 

 

 

باورم نمیشه که غمگینی اینکه میخندی به من یعنی نه

 

 

 

از تو میپرسم بگی شاید تو هم و سکوتت دائما یعنی نه

 

 
 

رو به این جاده به بن بست برویه نفر میونمون هست ! برو

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شک ندارم که تو برمیگردیفرصت خوب من ! از برو



نمای داخلی ساختمان AIDA جایگزین مناسب :بجای گچ ؛ رنگ ؛ کاغذدیواری صد در صد قابل شستشو سه سال ضمانت کتبی تلفن:09138654643

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: